Anslut din e-conomic-modul
Så här ställer du in din Visma e-conomic-modul
Innan du klickar på knappen för att ansluta till e-conomic kan du med fördel öppna en ny flik (Ctrl + T eller Cmd + T) och logga in på 💡 Observera att du måste ha ett
SuperUser-inloggning
för att ha behörighet att lägga till appar.
• Därefter kan du klicka på "FORTSÄTT" / Anslut e-conomic för att fortsätta.
Om du inte är inloggad när du klickar på knappen, kommer du att dirigeras direkt till redovisningssystemets inloggningsfönster. Efter att du har loggat in kommer du inte automatiskt att bli ombedd att lägga till appen.
• Du måste därför klicka tillbaka två gånger i webbläsaren tills du når det visade fönstret. När du klickar på knappen igen kommer du automatiskt att dirigeras till rätt fönster:
