Følg

Hvorfor kan IEX ikke snakke med min shop?

Når du forsøger at hente de forskellige stadier fra din shop kan du få en besked som følgende frem i IEX Dashboard

Her er nogle af de ting som kan være skyld i dette:

  • Det kan skyldes at du ikke har indtastet den rigtige url til din shop
  • Du har et plugin installeret som modificere indholdet af WooCommerce og derved måske også de data vi forsøger at hente.
  • Du har debug slået til i din Wordpress installation. Dette ser vi som et "no-go" på en offentlig tilgængelig side da dine kunder også vil kunne se alle de fejl og notitser som der kommer frem på siden.
  • Du har et plugin installeret som gør at man skal logge ind for at kunne se indhold. Dette er meget udbredt på B2B shops.

Oftest er det dog debug som er slået til som gør at vi får fejl og notitser ud i vores feed fra din shop, og derfor kan vi ikke få de ting vi skal bruge.

Jf. vores handelsbetingelser §10.6 og §16.5 som kan læses her, https://iex.dk/da/kunde-info/handelsbetingelser, kan vi ikke holdes ansvarlige for karambolering med andre plugins.

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.