Følg

De mest almindelige issues du selv kan fejlsøge

Før du kontakter IEX supporten om fejl på din integration, beder vi dig undersøge om nedenstående ting er korrekt opsat.

Relaterer en fejl til opsætningen af eksempelvis din webshop eller regnskab vil du blive faktureret til den normale timepris for IEX support på 650 DKK ekskl. moms pr time pr påbegyndt halve time.

 

Er der SKU/varenumre på dine ordrer?

Undersøg om du har SKU på varerne på dine ordrer.


Er SKU/varenummer længden korrekt?

Dine varenumre skal normalt overholde disse regler:

  • Max 25 karakterer (gælder e-conomic)
  • Ingen specialtegn (bindestreg undtaget)
  • Alle produkter skal have et unikt varenummer
  • Alle varianter skal have et unikt varenummer

Hvis disse krav ikke er opfyldt, fejler integrationen.

Vær opmærksom på om du har varenumre, der blander varenumre og varetekst sammen. Disse er uafhængige felter, og tekst og tal kan/skal være forskellige.

 

Er kundedata udfyldt korrekt?

Er alle kundedata på ordren korrekt udfyldt. 

Eks. navn, land, adresse, mail mv.


Er der opsat moms korrekt op i shoppen?

Er momsen sat korrekt op i din shop, tjek indstillingerne i backenden af shoppen og regn gerne ud om momsen tildeles korrekt på dine ordrer.

Hør din web-udvikler om momsen er sat korrekt på i din shop

 

Er din kundes EAN nummer korrekt udfyldt?

E-conomic validerer på EAN nummeret, så vi kan ikke indsætte det hvis det ikke er gyldigt.

 

Er ordren allerede bogført i dit regnskab?

Tjek om ordren allerede er bogført i regnskabet.

 

Tjek venligst ovenstående, før du kontakter support teamet - det sætter vi pris på, så vi kan holde support svartiderne nede til glæde for alle vores brugere.

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning