Når du har valgt dine systemer og oprettet dig som bruger hos IEX, får du adgang til dit IEX dashboard.
Dit dashboard er det sted, hvor du kan opsætte og tilpasse din integration ud fra dine behov.
Du kan også følge loggen for at se, hvad der er overført, og hvilke overførsler der evt. er fejlet. Al selvbetjening af integrationen foregår via IEX dashboardet, så du har også mulighed for at tilkøbe ekstra ordrer, når du har en spidsbelastningsperiode i din webshop (f.eks. Black Friday, jul, morsdag), hvor du har flere ordrer end dit månedlige IEX abonnement inkluderer, og det er muligt at opgradere abonnementet.
*Integrationen tanker også automatisk op for dig, hvis overforbrug sker.
Denne artikel indeholder billeder, der tjener som eksempel på et dashboard. Dashboardet viser et inaktivt abonnement, fordi det er en testopsætning.
Du finder menuen i venstre side af dit dashboard.
Menuen indeholder:
Oversigt
Her kan du se, hvor mange ordrer, produkter og evt. lageroverførsler, som integrationen har håndteret. Du kan også følge med i din forbrugshistorik i forhold til oprettelse, opdatering og fejl.
Systemkonfiguration
Her kan du se de systemer, du har tilføjet til din integration og du kan tilgå og redigere i dine indstillinger, se overførsler af ordrer, afbryde forbindelsen og fjerne dine systemer
Abonnement
Her finder du overblik over dit abonnement, dine fakturerings oplysninger og dine fakturaer. Her er det også muligt at opgradere dit abonnement og tanke flere ordrer op, hvis du har opbrugt de inkluderede ordrer i dit abonnement
Kontoindstillinger
Her finder du de overordnede indstillinger gældende for hele integrationen.
Det er her, at du kan aktivere / deaktivere hele integrationen på én gang. Hvis der ikke overføres noget, bør du indledningsvis tjekke, om integrationen er aktiv her.
Du kan også deaktivere og genaktivere dine moduler enkeltvis, hvis du skulle have brug for det – f.eks. hvis du er i gang med at teste.
På denne side kan du også invitere flere brugere til at administrere integrationen via knappen "Invitér".
Notifikationer
Her kan du se, hvem der får notifikationsmails, hvis du f.eks. har nået din forbrugsgrænse eller har fejl i dine overførsler. Du har også mulighed for at tilføje flere notifikationer.
Log
Her finder du loggen over de overførsler, der er overført af integrationen.
Brug denne i fejlsøgning, hvis du f.eks. mangler en ordre.
💡 Bemærk: vi gemmer ikke al data. Det er kun de seneste logbeskeder, som er synlige.
Foldes en overførsel ud, kan du følge overførslen i alle stadier, og du kan se den overførte data i originalformat og i modtagersystemets format.






