Spring videre til hovedindholdet

Standard opsætning af e-conomic

Standard opsætning af e-conomic

Opdateret i dag

Vi har lavet en standardopsætning for e-conomic, så integration til e-conomic fungerer.

Alle andre indstillinger er op til jer, som den enkelte bruger, om I har behov for disse indstillinger.

Punkter, der skal udfyldes eller sætte flueben i, er opdelt i overskrifterne:

I kan gennemgå disse punkter alt efter behov.

Når I har gennemgået alle indstillinger, skal I klikke på “Gem og Aktivér” øverst til højre.

Så vil dine indstillinger blive gemt og e-conomic vil blive aktiveret på integrationen.


Kunder til e-conomic

1. Tillad oprettelse af kunder i e-conomic - Sæt flueben i Aktivér kundeoprettelse

2. Angiv felt til identificering af kunder - Vælg Email

3. Angiv standard kundegruppe - Vælg Diverse

4. Angiv standard betalingsbetingelser - Vælg Netto 8 dage

5. Angiv standard momszone - Vælg Domestic

6. Hvilke telefonfelter sættes ved oprettelse - Vælg Telephone/Fax og Mobile phone


Ordre til e-conomic

1. Overfør ordre til - Vælg Faktura

2. Grundvaluta - Vælg DKK - Danske kroner

3. Angiv momspligtigt fragt varenummer - Klik på plus ikonet

3.1 Skriv Fragt med moms i Navn

3.2 Skriv fragtmm i Varenummer

3.3 Vælg Varer m/moms i Varegruppe

3.4 Klik på Opret

4. Angiv momsfritaget fragt varenummer - Klik på plus ikonet

4.1 Skriv Fragt uden moms i Navn

4.2 Skriv fragtum i Varenummer

4.3 Vælg Varer u/moms i Varegruppe

4.4. Klik på Opret

5. Angiv betalingsgebyr varenummer - Klik på plus ikonet

5.1 Skriv Gebyr i Navn

5.2 Skriv gebyr i Varenummer

5.3 Vælg Varer m/moms i Varegruppe

5.4 Klik på Opret

6. Angiv rabat varenummer - Klik på plus ikonet

6.1 Skriv Rabat i Navn

6.2 Skriv rabat i Varenummer

6.3 Vælg Varer m/moms i Varegruppe

6.4 Klik på Opret

7. Håndtering af differencer - Vælg Tilføj korrektions linje ved difference under afrundingsgrænse

8. Angiv linjeteksten til øreafrundingen - Skriv Difference i linjetekst

9. Angiv øreafrundingsvarenummer - Klik på plus ikonet

9.1 Skriv Øre difference i Navn

9.2 Skriv diff i Varenummer

9.3 Vælg Varer u/moms i Varegruppe

9.4 Klik på Opret

10. Angiv afrundingsgrænse - Skriv 0.1 i Afrundingsgrænse

11. Angiv standard varenummer - Klik på plus ikonet

11.1 Skriv Standard i Navn

11.2 Skriv standard i Varenummer

11.3 Vælg Varer m/moms i Varegruppe

11.4 Klik på Opret

12. Auto opret produkter - Sæt flueben i Auto opret manglende produkter

13. Aktiver opdatering af ordre/fakturakladder (Anbefalet) - Sæt flueben i Aktiver opdatering af ordre/fakturakladder


Fakturaindstillinger

1. Vælg standard fakturalayout - Vælg DK. std. m. bankoplys. 1.5

2. Vælg standard betalingsbetingelse - Vælg Til omgående betaling

3. Vælg dato som angives på fakturaen - Vælg Ordredato


Kreditnotaindstillinger

1. Angiv refunderingsvarenummer - Klik på plus ikonet

1.1 Skriv Refundering i Navn

1.2 Skriv refund i Varenummer

1.3 Vælg Varer m/moms i Varegruppe

1.4 Klik på Opret


Produkter til e-conomic

1. Tillad oprettelse af produkter i e-conomic - Sæt flueben i Aktivér produktoprettelse

2. Angiv standard momspligtig varegruppe - Vælg Varer m/moms

3. Angiv standard momsfritaget varegruppe - Vælg Varer u/moms

4. Angiv hvilke felter, produkter må oprettes med. - Vælg Salgspris


Nu skal du klikke på Gem og Aktivér øverst til højre.

Så vil dine indstillinger blive gemt og e-conomic vil blive aktiveret på integrationen.

Besvarede dette dit spørgsmål?